Ćwiczenia na zgrabną sylwetkę dla kobiet

Ćwiczenia na zgrabną sylwetkę dla kobiet
Oceń artykuł

W dzisiejszych czasach coraz częstsza jest moda na bycie szczupłym. Osoby młodsze jak i w starszym wieku chodzą na siłownię, biegają, ćwiczą, stosują diety aby być zdrowym i wysportowanym. Dzięki ćwiczeniom i odpowiedniej diecie może poprawić się nasza forma, zdrowie oraz samopoczucie. Do niektórych ćwiczeń nie potrzeba zbyt wiele wysiłku, a już po kilku tygodniach można zobaczyć skutki ćwiczeń „na własnej skórze„.

Najlepszym sposobem na pracę nad ciałem są ćwiczenia siłowe. Regularne ćwiczenia dodają siły, energii, pomagają spalić kalorie lub nawet pozbyć się stresu.

Ćwiczenia dla kobiet - cwiczeniamiesni.pl

Bardzo znanym ćwiczeniem na płaski brzuch są „nożyce„. Ćwiczenie to polega na tym, aby położyć się na plecach. Wyciągnięte ręce przenosimy za głowę lub układamy pod pośladki. Wyprostowanymi nogami, których nie wolno zgiąć w kolanach, wykonujemy tzw.”nożyce” czyli naprzemiennie podnosimy je do góry. Wykonując regularnie to ćwiczenie odchudzimy nie tylko nasz brzuch ale i uda.

Innym sposobem na płaski i wyrzeźbiony brzuch są skłony do przodu. Należy ponownie położyć się na plecach i wyciągnąć ręce wzdłuż tułowia. Przy tym ćwiczeniu nie możemy pozwolić na to, aby stopy unosiły się nam w powietrze. Ruch do przodu zaczynamy skłonem głowy do piersi a potem wyciągając ręce do przodu robimy pełen skłon dotykając dłońmi kostek cały czas wyprostowanych nóg. Ćwiczenie to może okazać się niekiedy trudne dla osób mniej wysportowanych, ale nagrodą za wytrwałość będzie płaski brzuch ! 🙂